Rekruttering.

Customer Manager - Easyclaims

Vil du være med til at gøre Scalepoint til Europas førende cloudløsning til forsikringsbranchen?

På vegne af vores kunde, Scalepoint, beliggende i København, søger vi en dygtig og engageret Customer Manager.
Scalepoint skaber muligheder for at gøre verden nemmere og smidigere for forsikringsselskaber og forsikringskunder når man har en skade. Scalepoint er i vækst og derfor har de brug for endnu en medarbejder til deres team. Hvis du har kompetencerne og drivet, så har de jobbet, som giver dig en spændende og udviklende hverdag.

Du bliver en del af afdelingen Customer Management, hvis opgave er at sikre, at Scalepoint lever op til leveranceforpligtelser over for kunderne, således at de opnår det fulde potentiale ved optimering af brugen af løsningerne herunder identificering af potentialet for øget anvendelse samt implementering af ny funktionalitet.

Scalepoint arbejder i et agilt og projektorienteret miljø med fokus på tværgående løsninger og sans for detaljerne.

Som Customer Manager får du ansvaret for en portefølje af Scalepoint’s kunder i Norden. Du bliver den primære indgangsvinkel i henhold til drift og servicering af tildelte kunder og skal sikre optimering af kundernes brug af løsningerne ved identificering af potentialer og afdækning af kundernes behov (Gab afklaring).

Du forstår og kan navigere inden for IT-Service Management processerne og bliver ansvarlig for kontrakt- og SLA opfølgning. Dit tidligere virke som Service Delivery Manager, sikre dig, at du har stor erfaring med etablering af SDM rammeværk samt udvikling og etablering af Service Katalog.

Dine arbejdsopgaver:
• Optimering af kundernes brug af løsningerne ved identificering af potentialer og afdækning af kundernes behov
• Daglig drift hos tildelte kunder, herunder agere kundens indgang til statusopfølgning, koordinering og styring af udviklingsopgaver
• Kvalificering og håndtering af kundernes ønsker og brug for support
• Gennem god kommunikation, skabe klarhed over processer og forretningsbehov herunder anbefaling af konfigurationer (processer, regler) samt rådgivning af funktionalitet
• Projekthåndtering og projektkoordinering herunder kommunikation af Roadmap, indhold og leverancer
• Markedsføring af nye moduler og funktioner hos eksisterende kunder
• Implementering af løsning(er) hos nye kunder
• Facilitering og udførelse af uddannelse af superbrugere m.fl.
• Identificering af salgsmuligheder (løsninger, moduler eller projekter)

Du bliver direkte ansvarlig for dine egne kunder, og du har alle muligheder for at sætte dit eget præg på Scalepoint’s forretningsmæssige udvikling. Nøgleordene for succes i jobbet er relationship management, analytisk rådgivning, projekthåndtering og strategisk indsigt for hele tiden at sikre en optimal brug af Scalepoint’s løsninger.

Din profil:
- Du har gerne en uddannelsesmæssig baggrund som Cand.merc.dat eller lign.
- Har gerne erfaring fra rådgivning, konsulent eller forsikringsbranchen
- Stor erfaring med ITIL og er gerne ITIL Foundation certificeret
- Agil forståelse herunder SCRUM erfaring
- Gerne Prince2 Foundation certificeret
- Besidder grundlæggende teknisk viden og har erfaring med IT herunder forståelse og interesse for software
- Du er kommercielt fokuseret og resultatorienteret
- Du har flair for at opbygge vedvarende kunderelationer
- Du er ansvarsbevidst og har altid et fokus på kunden
- Du er løsningsfokuseret og formår at kommunikere sikkert og professionelt
- Du er flydende på dansk og engelsk og kan begå dig ubesværet på de skandinaviske sprog

Scalepoint tilbyder til gengæld:
- Et spændende job i en anderledes og innovativ virksomhed, som arbejder og tænker i nye baner
- Anerkendende og uformel omgangstone, hvor samarbejdet både internt og med kunderne er kendetegnet af høj faglighed og selvstændighed
- Et godt socialt og kollegialt miljø, bestående af dygtige, engagerede og målrettede kolleger
- Mulighed for at du kan udvikle dig fagligt og personligt
- Fleksibilitet, så du kan kombinere jobbet med dit privatliv
- Morgenmad og frokostordning

Scalepoint tilbyder en arbejdsplads med et yngre innovativt og uformelt arbejdsmiljø med stærke samarbejdsrelationer. Deres samarbejde internt og eksternt er kendetegnet af høj faglighed og selvstændighed med ansvar for egne opgaver. Hos Scalepoint er man resultatorienterede - hos dem gør både enkeltpersoner og teamet sammen en forskel. Ud over ansvarlighed værdsætter de ambitioner, engagement, nysgerrighed, drive og ydmyghed.

Scalepoint leverer software og services til Europas ledende forsikringsselskaber. Scalepoint hjælper forsikringsselskaber med at optimere deres forretning og tilbyde en bedre kundeoplevelse. Deres løsninger reducerer skadeomkostninger og sikrer en enkel og hurtig håndtering af skaden. Virksomheden beskæftiger 150 medarbejdere på hovedkontoret i København, på lokale europæiske kontorer og har udviklingsafdelinger i Østeuropa. Siden 2001 har Scalepoint leveret over 60 løsninger og håndteret mere end 4 mio. skader eller 24 mia. kr. i erstatning. Scalepoint ønsker at blive Europas førende udbyder af innovative løsninger til skadehåndtering.

Rekrutteringsprocessen varetages af Epico Search. For yderligere information bedes du kontakte Commercial Director, Trine Holm Rasmussen, på mobil + 45 53 74 72 85 eller e-mail thr@epicosearch.dk Vi indkalder løbende til samtale, da stillingen ønsket besat hurtigst muligt.

Trine Holm Rasmussen

Trine Holm Rasmussen

+45 53 74 72 85

thr@epicosearch.dk

Skapa ditt CV på två minuter. och sök din position omedelbart

Skapa mitt CV